close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רכישת כלי עבודה דרך חנות וירטואלית

מערכת שורשיא ניסן, תשעה31/03/2015

הרכישה הוירטואלית דרך הרשת מגיעה גם לעולם כלי העבודה

תגיות:
חנות כלי ברשת, בית סנטר
צילום: צילום מסך
העולם של רכישות מוצרים דרך חנות וירטואלית, תפס חזק גם את התחום של כלי עבודה. לכאורה, היינו אמורים לחשוב שדווקא תחום זה לא יצליח להתחבר לעולם הטכנולוגי, במיוחד כשחלק גדול מבעלי המקצוע, לא גדלו עם אינטרנט וקניות ברשת, שלא נדבר על החיבה לראות את הכלים במו עיניהם ולבדוק כיצד הם עובדים, ובכל זאת, אנחנו רואים לא מעט חנויות וירטואליות שמוכרות ציוד וגם כלי עבודה.

החנויות השונות מציעות לצרכנים אפשרויות מגוונות ואפשר לומר מדהימות, בכל הקשור לרכישת כלי עבודה. החל מאפשרות לקרוא מפרטים מלאים על כל כלי, להשוות בין הכלים השונים, לקרוא המלצות ותגובות של לקוחות, לקבל מידע אודות הגדלים והמשקלים של כל כלי וכלי, וכן כמעט כל חנות וירטואלית מציעה ללקוחות גם שירות לקוחות, שיטת תשלום מאובטחת, שירותי שליחויות ועוד.

כמובן שהיתרון הגדול של רכישת ציוד או כלים דרך חנות וירטואלית, היא העובדה שניתן לעשות את זה בכל שעה, מכל מחשב (ואפילו סמארטפון או טאבלט), בלי שצריך להגיע פיזית לחנות, דרך שעולה בזמן עבודה, דלק, חנייה ועלויות נלוות אחרות. היתרון שחשים הצרכנים השונים כשהם מבצעים רכישות דרך חנויות וירטואליות שונות, חשים כעת גם בעלי מקצוע וגם אנשים מן היישוב, שמעוניינים לקנות כלי עבודה

האם רכישת כלי עבודה עדיפה דרך חנות וירטואלית או דרך חנות רגילה?
צריך לומר את האמת, לא קל לשכנע בעלי מקצוע לרכוש מכשירים וציוד חשמלי דרך חנות באינטרנט ולא באופן פיזי. רובם הרי כבר רגילים ללכת לחנות, לדבר עם המוכר, לבקש הסברים, לבדוק דגמים, וכן הלאה. קשה מאוד לשכנע אותם גם בגלל שלרובם יש חנות אחת בה הם קונים והם מכירים בה את העובדים ואת מנהלי החנות, וקשה גם לשכנע שרכישה באינטרנט היא באמת דבר בטוח ואמין

אך מספיק אם ייכנסו לאחת החנויות הוירטואליות וישוטט בה, הם יראו שמדובר בעניין הרבה יותר נוח, פשוט וגם אמין. הם יגלו שיש להם אפשרות לבדוק את הכלים, שכולם נמכרים גם בחנות בה הם קונים בדרך כלל, מדובר באותם דגמים ואותם מותגים, יש אפשרות להשוות בין כלי עבודה, קל יותר לראות את ההבדלים בין כלי אחד לשני, והכי חשוב, את כל זה הם עושים בבית או במשרד בצורה נוחה.

נקודה אחרת שיש לשים לב אליה היא, שלעיתים תכופות מדובר ברכישה דחופה, כזו שהם חייבים לבצע בו במקום. לא תמיד מתאפשר להגיע לחנות בה הם קונים, ולא תמיד יש שם את מה שהם מחפשים. דרך חיפוש בגוגל אפשר למצוא חנות שמוכרת את המוצר, אפילו אם החנות לא נמצאת באיזור הקרוב, שירות המשלוחים בדרך כלל מביא את הכלי עד לבית הלקוח תוך ימים ספורים. כך הם נהנים משירות מהיר ובלי דחיות. דרך זה הם יכולים בוודאי להכיר בערכם ויתרונם של חנויות וירטואליות על פני חנויות רגילות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה